odnovel

99 Days Without You

Kategori: 99 Days Without You

Day Thirty-Four:
I’m so hungry, but I can’t bear the thought of food. They try to make me eat, but it just won’t stay down. I’ve lost weight. A lot of it. Everyone’s noticed, and it’s hard to hide.
I also fainted today in the studio, and now people are becoming a bit worried. I’m fine though. I really truly am fine. I’m just not hungry.

Jag vet att det inte har kommit upp någon del på snart två veckor. Men sanningen är att det var inte för att jag inte orkade utan för att jag faktiskt inte har kommit in på blogg.se. Jag har försökt varje dag men då stod det bara att det var något fel i systemet och att jag skulle försöka igen senare. Men nu är denna del iaf uppe. Så nu hoppas jag att jag kan komma in resten av veckan så att det blir en del om dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: