odnovel

Moments Kapitel 30

Kategori: Allmänt

Senaste:

”Han var snygg” sa Amber och jag tittade på henne. Hennes blick var riktad mot tv:n. Där stod en kille med magrutor och brunt hår. Jag kunde inte låta bli att känna ett sting av avundsjuka. Jag fnös vilket fick Amber att vända blicken mot mig. Hon flinade lite.

”Du är avundsjuk” sa hon sedan.

”NEJ” protesterade jag högt. Vilket fick henne att skratta. Hon nickade och jag fortsatte att protestera.

”Jag vet redan att du är avundsjuk” viskade hon och jag såg hur hennes huvud kom närmare. Helt plötsligt var hennes läppar hårt pressade mot mina. I ren reflex så drog jag bort huvudet och kollade förvånat på henne. Hon hade hennes min var också lite förvånad men ändå så syntes ett svagt leende.

”Jag har Less” sa jag och kollade osäkert på henne.

”Jag vet, men hon behöver inte få veta” viskade hon och jag såg hur hennes huvud kom närmare igen. Denna gång såg jag de i slowmotion hur hennes huvud kom närmare men jag gjorde inget åt de. På något sätt kändes de bra. De kändes som att jag hade saknat henne. När hon bara var någon centimeter ifrån mig med sina läppar stannade hon. Hon väntade på någon slags tillåtelse till att kyssa mig. Utan att tänka mig för lutade jag mig fram den sista biten och tryckte mina läppar mot hennes.


 
 Zayns Perspektiv:

Jag vaknade av att min sms signal fyllde rummet. Jag suckade lite och satte mig upp. Jag lutade mig fram och tog upp telefonen. Less stod de på skärmen. De högg till lite i hjärtat. I går när jag hade kysst Amber tillbaka hade de känts så fel men ändå hade jag inte stoppat de för innerst inne visste jag att jag hade saknat henne. Jag hade saknat henne väldigt mycket under hela tiden tills jag träffade Less. Då hade liksom saknaden försvunnit. Jag suckade och öppnade sms:et.

”Ska jobba i dag men vi kan väll ses efteråt? Puss xxLess” Jag log lite.

”Visst, jobbar till 17. När slutar du? Puss xxZayn” Skickade jag snabbt i väg innan jag gick upp ur sängen och gick för att klä på mig. Efter någon minut plingade de till i fickan igen.

”Jag slutar halv fem. Men du kan väl komma till mig när du är färdig? xx”

”Kommer då, ses xx” Jag gick snabbt och satte på mig en t-shirt till ett par jeans innan jag gick och tog en macka. När den var uppäten var de dags att gå så jag satte på mig skorna och gick ut. Där väntade Pauls bil så de var bara att hoppa in. Där inne satt redan Niall, Liam och Louis.

”Var är Harry?” frågade jag samtidigt som jag spände fast mig.

”Här” Hörde man en stressad röst säga och in i bilen hoppade en andfådd Harry. Alla skrattade åt honom innan vi började åka.

Väl vid studion så stannade Paul bilen och alla hoppade ut. Som tur var så var de bara ett tio tal fans där som vi skrev autografer till och sedan var de bara att gå in.

”Tjena grabbar” sa Chris glatt. Alla hälsade lika glatt tillbaka och sedan var de Liams tur att spela in. Han gick in i båset medans vi andra satte oss i soffan och började spela Fifa.

”Vad gjorde du i går då?” Frågade Louis medans han var djupt koncentrerad i sitt spel.

”Ja, jag pratade med Less men hon var själv så vad gjorde du?” frågade Harry och kollade på mig.

”Jag var med en gammal kompis” svarade jag som att de inte var någonting och ryckte lite på axlarna.

”Vem, någon vi känner?” frågade nu Niall. Jag vet att dom bara ville vara trevliga men just nu ville jag inget hällre än att dom skulle sluta fråga massa saker.

”Nej en från Bradford” svarade jag och reste mig upp så att dom inte skulle hinna fråga något mer. Jag gick ut till den lilla balkongen vi hade i studion och kollad ner. Där stod säker hundra tjejer men ingen hade fått syn på mig än så jag var snabb med att ducka och sätta mig på en plast stol som stod där. Ur fickan lirkade jag fram en tändare och en cigg och började röka. Jag vet inte varför men de kändes på något sätt bättre och att jag kunde glömma att jag hade gjort fel. När jag var färdig tryckte jag hårt ner cigarett stumpen i askkoppen och såg till att den var släkt innan jag gick in igen. Som tur var så var Liam precis klar och de var min tur så jag skulle nog inte få flera frågor.

Less perspektiv:

Jag öppnade dörren och såg Ambers glada leende skina upp hela butiken. Jag log tillbaka mot henne och gick fram till disken.

”Hej” sa hon glatt och kramade om mig.

”Hej hej” svarade jag och kramade tillbaka. Jag gick in i ett litet personal rum och tog av mig jackan innan jag satte upp håret i en stram tofs och satte på mig ett förkläde. När jag var klar gick jag ut igen. Vi bestämde att jag skulle jobba i kassan till lunch och sedan skulle vi byta så jag fick torka bord och sånt. Efter kanske fem minuter började de välla in folk och allt var i gång.

 

Skönt att äntligen få gå hem. Dan hade varit jobbig men kul. Amber var väldigt trevlig så de var nog de som gjorde att de blev kul.

”Hejdå Jones” sa hon och kramade om mig. Jag himlade lite med ögonen vilket fick henne att skritta.

”Ses i morgon” svarade jag innan jag vände mig om och gick ut. Jag började gå hem och konstigt nog gick de fortare att gå hem en de gjorde att gå dit. När jag kom hem så lämnade jag bara jackan och fortsatte till studion. Varför inte säga hej till killarna först och på köpet få lite motion? Jag fortsatte gå och när jag äntligen kunde skymta studion suckade jag. Jag drog upp luvan så att ingen såg mitt ansikte och började tränga mig igenom alla tjejer. De knuffades en del och några muttrade saker innan jag äntligen tog mig fram till dörren. Vakten som stod där kände igen mig och släppte in mig. Eftersom att jag har varit i denna studio innan så visste jag vart jag skulle gå. När jag öppnade dörren så vände sig alla blickar mot mig.

”HEJ!” skrek alla i mun på varandra och studsade upp för att krama om mig. Jag skrattade åt dom och alla mötte mig i en stor gruppkram. Först då upptäckte jag att alla utom Zayn var här.

”Var är Zayn?” frågade jag och tittade runt. Alla pekade mot båset där Zayn stod med ryggen mot och sjöng. Jag log och satte mig sedan och väntade med killarna i soffan. Efter någon timme när klockan hade blivit framåt sex så var Zayn och alla andra klara. Vi bestämde att vi skulle gå och äta alla tillsammans innan jag skulle sova hos Zayn.

 

”Nandos” skrek Niall och Paul tvärstannade bilen. Alla började skratta men ändå så klev vi ur bilen. Tänk att han aldrig kunde få nog av de. Vi gick in, beställde och började sedan äta. Maten smakade fantastiskt som vanligt och när alla var klara sa Zayn och jag hejdå. Alla killarna hade redan gått så vi var sist ut. Innan Zayn gick ut så drog han mig nära och kysste mig. Jag kysste honom självklart tillbaka och när vi släppte varandra så kollade jag lite frågande på honom.

”Jag har saknat dig” sa han och rodnade lite. Jag skrattade och kysste honom lätt på kinden innan jag drog med mig honom ut. Vi hade sagt till dom andra att vi skulle ta en promenad hem och de var vad vi skulle göra nu. Vi började gå och efter en liten stund tog Zayn tag i min hand. Jag log och fortsatte gå. Vi pratade på lite om deras album och sedan så var vi framme vid hotellet. I hissen upp så drog Zayn in mig i ännu en lång och varm kyss. Jag log mitt i den vilket fick Zayn att skratta lite. Vi klev ut ur hissen och jag låste snabbt upp dörren. Direkt när jag stängt dörren igen tryckte Zayn upp mig mot väggen och började kyssa min hals. Jag visste var som var på väg att hända och av någon konstig andledning ville jag inte de. Zayn fortsatte kyssa min hals vilket jag inte hade något emot de var bara de att jag inte ville gå längre. Han ledde in mig mot sängen som stod några meter bort och puttade ner mig så att jag landade över honom. Han log lite och jag log halvt tillbaka. När han var på väg att dra av mig min tröja så reste jag mig upp. Om jag inte sa att jag inte ville nu skulle jag inte våga sedan. Och om jag nu hade sex med honom och jag inte var redo skulle jag ångra mig sedan.

”Jag är inte redo” fick jag snabbt och tyst fram. Jag kände hur ögonen började tåras så jag tittade automatiskt ner. Jag ville inte möta Zayns blick. Jag kände hur tårar började rinna ner för mina kinder och jag snyftade lågt. Zayn reste sig upp och drog in mig i en kram. Jag blev så förvånad att jag först bara stod där men sedan kramade jag tillbaka.

”Hey” sa han och försökte få min uppmärksamhet. Jag tittade försiktigt upp på honom och kunde se ett litet leende på hans läppar.

”De gör inget. Jag kan vända tills du är redo” sa han lugnt och övertygande. Han hade fortfarande ett leende på läpparna. Plötsligt kände jag hur jag kunde slappna av och kramade sedan om honom igen. Han skrattade lite och pussade mig på huvudet.

”Kom” viskade han i mitt öra och gick mot sängen. Han drog snabbt av sig sina byxor och t-shirt innan han la sig i sängen. Han tittade på mig och klappade på andra sidan som att jag skulle lägga mig där. Jag drog av mig mina byxor och sedan min tröja innan jag snabbt hoppade ner under täcket med honom. Jag la mig med ryggen mot honom så han kröp närmare mig och la sina händer runt min midja precis vid troskanten. Han började kyssa mig i nacken och jag fnittrade till.

”De här har du väll inget emot” viskade han med hes röst som fick mig att rysa. Nästan för snabbt skakade jag på huvudet vilket fick honom att skratta igen. Han fortsatte och jag kände hur de blossade upp i ansiktet men tackade gud för att de var mörkt i rummet.

 


Har precis kommit hem från träningen så la upp detta nu. Vet att de blev lite sent men de blev åtmindstånde långt! Vet inte när nästa kommer. Men jag kan lova att de kommer snabbare om ni kommenterar!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Grymt! Kan inte Less vakna upp av ett sms från Amber som hon har skockat till Zayn där det står något om kyssen? :) annars är det jätte bra! :)

    2012-08-31 | 06:11:02
    Bloggadress: http://Www.Lookatusnowfanfic.blogg.se
  • Alexandra säger:

    Grymt! Kan inte Less vakna upp av ett sms från Amber som hon har skockat till Zayn där det står något om kyssen? :) annars är det jätte bra! :)

    2012-08-31 | 06:11:03
    Bloggadress: http://Www.Lookatusnowfanfic.blogg.se
  • Sandra! :) ♥ säger:

    SJUTK SJUKT SJUKT SXJUKT AWESOME! :D<3

    2012-08-31 | 21:27:24

Kommentera inlägget här: