odnovel

Info om vad som kommer hända nu

Kategori: Allmänt

Hej, uppdateringen på bloggen är inte den bästa och det är jag medveten om. Så därför tänkte jag lägga upp en annan novell samtidigt som jag lägger upp min egen. Alltså så ska jag fortfarande lägga upp min novell samtidigt som jag lägger upp en annan tjejs novell / fan fic. Den kommer vara på engelska och jag är inte säker på vad hon heter som har skrivit den. Någon av er kanske har läst den redan men om ni inte har det så tycker jag att ni ska göra det för den är jätte bra. Varje kapitel är inte lika långt men kommer ändå lägga upp ett kapitel varje dag tills den är slut. Jag ’tror’ inte på Larry eller vad man ska säga men tycker det är lite kul att dem har kommit upp med dem namnen. Larry, Niam, Zarry, Nouis, alla dem. Denna novell kommer iaf handla om Larry. Första kapitlet kommer upp i morgon och sedan så ska jag försöka skriva mer på min egen novell så förhoppningsvis kommer det ett Moments kapitel snart också! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: