odnovel

Har inte tid..

Kategori: Allmänt

Jag vet att de skulle ha kommit ett kapitel i dag men sanningen är att jag inte har tid. Jag går i skolan till fyra varje dag, jag tränar varannan dag och har dessutom fått fyra läxor på tre dar så ni kan ju tänka er hur mycket de blir när allt är i gång sen.. Självklart kommer jag fortsätta med novellen men har bara inte tid att lägga upp kapitel varannan dag som jag har försökt att göra. Jag lovar att de kommer ett i morgon för har börjat skriva de nu. Så håll ut och titta in i morgon. Så har jag faktiskt en fråga till er. Visst är de Liams födelsedag i dag? Jag har alltid trott de men när jag läser på Twitter så är de jätte många som säger att de inte är de, så då blev jag lite osäker.. Om de är de så vill jag bara säga GRATTIS LIAM!! Hoppas han har fått en toppen dag! Som sagt titta in i morgon så får ni Kapitel 30. Ha de bra!
 
 

Kommentarer

  • Sandra! :) ♥ säger:

    Längtar! :D<3

    2012-08-30 | 15:33:06

Kommentera inlägget här: