odnovel

Info!

Kategori: Allmänt

Hallå Hallå! Jag vet inte om någon har märkt de men jag har lagt upp tids inlägg nu i en vecka. De vill säga Söndag, Tisdag och Torsdag. Har varit borta hos mina kusiner men ville ända att ni skulle få några kapitel så skrev dom innan jag åkte. Nu är de så här att jag kom hem i dag för några timmar sedan och började skriva på kapitel 21 som jag nu har lagt upp och finns nedan. Men jag ska åka bort igen i morgon kväll till Spanien och kommer inte hem förens på onsdag veckan efter så jag vet inte om jag kommer kunna lägga upp något tills på onsdag. Eftersom jag kom hem för några timmar sedan så är de ända jag har hunnit göra skriva klart kapitel 21. Och eftersom att jag åker i morgon så måste jag hinna packa upp och sedan packa igen så jag vet inte om jag kommer hinna skriva något kapitel. Ska göra allt jag kan så får vi se hur de blir. Hade också besöksrekord i onsdags vilket gjorde mig väldigt glad. Ska försöka lite extra nu att skriva vilket leder till att jag kanske måste vara uppe hela natten men om ni kommenterar bra lovar jag att ni iaf kommer få ett kapitel medans jag är borta! KOMMENTERA nu så lovar jag att hinna skriva ett till. Ha de bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: