odnovel

Tack!

Kategori: Allmänt

Hej! Blir så otroligt glad för era kommentarer. Innan jag startade denna novellblogg så läste jag upp emot 20 stycken noveller själv. Alla skrev hur glada dom verkligen blev av alla kommentarer och jag satt bara och himlade med ögonen som ’jaja, visst’. Men de är faktiskt sant. När jag vaknade idag så läste jag igenom alla kommentarer och allvarligt talat så blir man super glad. Jag satt där med ett leende på läpparna och gör de även nu. Blir grymt glad så vill bara tacka alla som läser och speciellt alla som kommenterar. Ni är grymma! Idag har de varit väldigt fullt upp. Min storebror har haft fotbolls match som jag var och tittade på. Dom van så, Jippi! Haha. Sedan så har jag pluggat matte till ett av proven, kanske inte lika jippi.. Imorgon har jag träning i tre timmar så kommer inte hinna skriva då men ska försöka att skriva lite på tisdag. Ett kapitel tar ganska lång tid att skriva för mig för jag behöver tänka mycket och skriva om och så men ska försöka få upp ett på onsdag. Om inte så kommer de på torsdag. Vad jag ville få ut av detta var att jag verkligen uppskattar alla era kommentarer och alla som läser denna novell. Ha det bra och glöm inte att kommentera till nästa! :) /Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: