odnovel

VIKTIGT!

Kategori: Allmänt

Hej, Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen på lite mera en tre veckor.. Men det finns faktiskt en anledning till det. För två år sedan var min mamma ganska sjuk och fick ligga på sjukhus i en längre period. Då hjälpte min moster till här hemma eftersom att min pappa jobbar ganska mycket. Och då blev hon som en extra mamma till mig och mina syskon. Men nu någon vecka innan nyår så kollapsade hon hemma. Och orsaken till det var att hon hade haft cancer en längre tid fast ingen hade vetat om det. Så hon hamnade på sjukhus. Sedan tog det inte mer än två veckor så gick hon bort. Både jag, min familj och hennes man tog det väldigt hårt och där av den usla uppdateringen. Hoppas ni förstår. Har satt mig framför datorn ett flertal gånger och försökt att få fram någon men det har bara varit tomt. Begravningen är i morgon så kommer inte ens försöka skriva något då men kanske på tisdag annars på onsdag. Så om ni tittar in på onsdag så lovar jag att det finns ett nytt kapitel uppe! Och jag vill tacka alla som fortfarande tittar in på bloggen fast det har varit så dålig uppdatering. Men nu vet ni iaf anledningen till det.. Hoppas ni har haft en bra jul och nyår. Och som sagt, titta in på onsdag så finns kapitel 56 uppe!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Jag vet inte vad jag ska skriva så jag skriver bara " <3 ".
    Det är tufft att förlora någon i cancer, min farmor gick bort i det, men det blir bättre. Någon gång, jag lovar! <3 <3

    2013-01-20 | 18:27:00
    Bloggadress: http://theonedirectionnovells.blogg.se
  • Kram! säger:

    Åh gud vad tråkigt! Du ska se att allting ordnar sig, och du behöver absolut inte känna dig stressad pga bloggen, för vi förstår såklart. Hoppas allting blir bra, kram <3

    2013-01-20 | 18:27:26
  • Amanda säger:

    Gud, jag beklagar verkligen!
    Nyligen så gick en familjemedlem bort i Italien så jag förstår dig. Du ska inte känna dig tvingad till att skriva utan ta den tid som du behöver.
    Keep going and be strong, I know you can.

    Jag vill bara säga också att jag hittade din blogg någon gång i oktober, tror jag..heh, och jag älskar din novell :) xx

    2013-01-21 | 20:27:19
    Bloggadress: http://onetear.blogg.se
  • Angie säger:

    Oj! Blir så ledsen när jag läser sånt! Men prioritera dig och din familj, det är vääääldigt mycket viktigare än en blogg! Ta hand om dig kram <3

    2013-01-22 | 13:25:25
    Bloggadress: http://anotheronedfic.blogg.se

Kommentera inlägget här: